SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 19:52:08 CEST

Dnia wtorek, 12 kwietnia 2005 19:47, Kamil Kosiński napisał:

> Nie :). W desktopach są typy plików obsługiwane przez aplikację. Dzięki
> temu przy prawokliku w GNOME masz zazwyczaj kilka aplikacji do wyboru. A
> shared-mime-info zajmuje się samymi typami plików. Koniec. Kropka :)

Czyli wszystko po staremu, a więc nie tylko o zawartość plików .desktop, tylko
też o baze shared-mime-info. Po prostu są powiązane ze sobą, freetz tu zamęt
sieje :)
Ustalmy: obowiązujące jest shared-mime-info + MimeType w pliku .desktop danej
aplikacji, wskazujący na odpowiednią pozycję w bazie.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban