SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Wto, 12 Kwi 2005, 19:54:23 CEST

On 2005-04-12, at 19:36, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> GNOME 2.10.x (począwszy od 2.8.x) wspiera MIME oparte o zwartość
> plików .desktop. Wszysko inne jest obsolete. koniec. kropka.

ale dopiero w 2.10 nautilus uzywa shared-mime poprawnie i usunieto kod
obslugujacy gnome-mime czy jak to tak bylo, mime-data czy jakos tak,
wczesniej mieszal dwa systemy walutowe i robil poprostu pewex.

no ale nie to jest przedmiotem dyskusji, przedmiotem dyskusji jest to
czy ktos kto instaluje gimp'a musi instalowac cos czego nigdy
dobrodziejstw nie uzyje... otoz.... tutaj sprawa ma sie nastepujaco.
Nie zapominajmy ze gimp to GTK. O ile gimp ma wiele wlasnych widgetow,
to wraz z obsluga nowych file-selectorow uzywa chyba widgetow z GTK, a
tam jest mimo wszystko wykozystywane mime, i prosze mnie poprawic jesli
sie myle ale z tego co pamietam to wlasnie mime-shared-data, lecz
trzebaby zajrzec do zrodel czy gtk kozysta akurat z dobrodziejstw
desktop-utils - tutaj wydaje mi sie to juz mniej prawdopodobne, duzo
mniej - no ale bez sprawdzenia nie ma pewnosci (nie mam wystarczajaco
szybkiego lacza zeby przejrzec zrodla w tej chwili).

Wiec jesli nie trzeba to po co akurat zmuszac ? to jest tylko jakies
narzedzie bez ktorego osoby ktorych srodowiska nie uzywaja tego zyja
spokojnie dalej, a osoby ktore uzywaja musza generowac - wiec czemu to
nie moze sie uduchamiac tylko wtedy gdy jest juz zainstalowane (bo o to
chodzi batalia tak?)

--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl