[OT] shared-mime-info ( było Re: SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 20:17:04 CEST

Dnia wtorek, 12 kwietnia 2005 19:57, Marcin Krzyżanowski napisał:
> On 2005-04-12, at 19:52, Łukasz Jernaś wrote:
>
> poczytaj specyfikacje a ci sie z pewnoscia rozjasni wszystko.

Akurat kilka razy czytałem męcząc x-scribus.xml. Po prostu przez chwilę miałem
wątpliwości, z powodu jednego z powyższych postów, cytuję: "GNOME 2.10.x
(począwszy od 2.8.x) wspiera MIME oparte o zwartość
plików .desktop. Wszysko inne jest obsolete. koniec. kropka."
W samych plikach .desktop nie za bardzo znajdują się informacje o magic,
rozszerzeniach plików itp, które to są zawarte w plikach .xml (KDE trzyma te
informacje w plikach .desktop w %{_datadir}/mimelnk stąd moje wątpliwości co
do cytowanej wypowiedzi) odpowiednio przerabianych przez
update-mime-database.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban