SPECS: nvclock.spec - versioned BRs, comments

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 13:00:51 CEST

> A bo myślałem, żeby zmienić to na ExclusiveArch, ale nie znalazłem
> żadnych przesłanek gdzie i dlaczego to ma (nie) działać. I potem za mało
> razy 'u' nacisnąłem.

User na tej liscie zgłaszał że nie działa na amd64 i mu segfaultuje, zaglądnął
do cvs-u w changelogu zobaczył że wsparcie dla amd64 ostanie wydane w
następnej wersji, w cvs juz chyba jest.
Nie widzę powodów czemu mu nie wierzyć więc dodałem.

> W każdym razie jeśli nie działa na amd64, to wątpię, żeby działało np.
> na alphie...

Pewnie tak, ale kto ma to potwierdzić?