LaTeX w AC - gdzie się podziały style algorithm i algorithmic?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 06:28:22 CEST

Mam pytanie jak powyżej. W Ra były, w Ac - nie ma. Poldek nie może znaleźć
nigdzie plików algorithm.sty i algorithmic.sty. Być może brakuje większej
ilości, ale te akurat były mi potrzebne. Na razie poradziłem sobie
wyciągając dwa brakujące pliki z LaTeX-a z Ra, ale to nie jest pełne
rozwiązanie. Wiadomo coś o tym?
--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\