[Ac] Gdzie jest libhowl.so.0?

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 09:17:53 CEST

Dnia 15-04-2005, pią o godzinie 07:12 +0200, Grzegorz Konopko
napisał(a):

> Tez mam takie wrażenie.
Za mało rączek do pracy jest i rzeczy nie były z niewiadomych (może winy
mojej albo freetza a może kogoś innego) mi przyczyn puszczane na bieżąco
i bałagan się mógł zrobić.
Co do libhowl.so.0, to nie wiem jaki jest problem. W ready jest zarówno
gnome-vfs-2.10.0-* i howl-libs-0.9.10-1, więc co niby jest nie tak?
desktop-file-utils-0.9-2 jest też w ready. I nadal nie rozumiem w czym
problem. Może czegoś nie widzę? Może coś poszło do main, a nie powinno?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org