[Ac] Gdzie jest libhowl.so.0?

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 11:15:41 CEST

Dnia 15-04-2005, pią o godzinie 10:22 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Nie jest kompletne.
> Ciagle wychodza jeszcze jakies niedorobki, jak np. dzis z
> python-gnome-nautilus.
Oj no nie jest tak źle :) Po za tym python-gnome-nautilus, bo nie
spotkałem się w ciągłu ostatnich dni z jakimiś dużymi problemami.
Poprostu trzeba się zebrać i popuszczać wszystko i zrobic porządek na
ftpkach.
Obecnie chyba największy problem mamy z gnome-system-tools, które
poprostu nie działają. Havner, jeśli dobrze pamiętam, mówił coś o tym,
że w pakiecie brakuje plików pam, ale do tego to ja sie nie piszę, bo
sie na tym nie znam. Jeśli jest ktoś, kto mógłby na to zerknąć, to
byłoby miło :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org