SOURCES: rpm.macros - rpmcflags += -Wl,--as-needed

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 16 Kwi 2005, 22:02:30 CEST

On sobota 16 kwiecień 2005 14:29, Jakub Bogusz wrote:
> Opcje linkera w CFLAGS?
> B. rzadko używane. Tylko jeśli kompilacja+linkowanie są wykonywane
> jednym poleceniem. Albo z nadgorliwości, ale to się zdarza tylko przy
> własnych makefile'ach, a nie generowanych ac/am.

Właśnie mi to popsuło budowanie rpma. Tak się zastanawiam, czy to niczego nie
popsuje przy tworzeniu bibliotek. Tzn jeśli składam lib.so z pięciu plików
*.o, to czy --as-needed nie spowoduje, że on mi połowy *.o nie wlinkuje.