flexbackup.spec

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 06:51:24 CEST

Dnia 17-04-2005, nie o godzinie 23:39 +0200, Lukasz Glebicki napisał(a):
> On Sunday 17 of April 2005 23:36, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
>
> Moze ja duzo pije, ale ten spec jest w repo!

No patrzcie, a na users to było:
<cytat>
Dnia 17-04-2005, nie o godzinie 16:32 +0200, Sławek Owoc napisał(a):

> Czy takie mile skrypty sa scisle chronione prawami autorskimi czy tez
> mozna prosic o kopie ?
> moje Linuxowe umiejetnosci sa za male zeby samemu "wyrzezbic" cos
> takiego :(

Polecam http://flexbackup.sourceforge.net/
Jest to w istocie skrypt perlowy, z konfiguracją w /etc/flexbackup.conf.
Potrafi robić backupy pełne i różnicowe/przyrostowe, w zależności od
upodobania używa tar/cpio/afio/zip/czego dusza zapragnie.
Nie ma jeszcze niestety spec'a w PLD (ktoś chętny?)
</cytat>
Ale jako nauka specowania to mi sie i tak przydało...

ps. nauczka na przyszłość - nie ufać ludziom, którzy nie potrafią
znaleźć gotowego speca w źródłach i myśleć, że w cvsie szukają lepiej :)
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."