uprawnienia do /var/log/

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 12:38:03 CEST

On Mon, Apr 18, 2005 at 11:58:29 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Może czas ją stworzyć? :D

Przydało by się. Mnie osobiście denerwuje, że syslog-ng wrzuca logi z
DHCP zarówno do daemon jak i syslog, a części poziomów (chyba któryś
CRIT albo równie ważny!) nie loguje w ogóle. Poza tym uprawnienia na
logach...
W Mdk chyba widziałem taki patent, że każdy level albo facility miał
swój własny katalog w /var/log. Niezbyt mi się to podobało, ale
przynajmniej był porządek.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/