[Ac] Gnome 2.10.(x > 0)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 16:00:16 CEST

Kamil Kosiński napisał(a):
> Jak on się nazywał, bo nie kojarzę, o który aplet chodzi. Może chodzi Ci
> o "Monitor systemu"?
Chyba tak. Nie pamietam, a juz go nie mam na liscie dostepnych (a zeby
zrobic downgrade musialbym obnizyc cale GNOME)

> Podaj rpm -qa|grep gnome-applets
Mam:

gnome-applets-2.10.1-2
gnome-applet-netspeed-0.11-1
gnome-applets-minicommander-2.10.1-2
gnome-applets-battstat-2.10.1-2
gnome-applets-mixer-2.10.1-2

W poldku nie widze nic w rodzaju 'gnome-applets-system_monitor' albo
zblizonego.

Pozdrawiam
Beorn