SPECS: rox-Memo.spec - attr 755 for %%{_appsdir}

Marcin Banasiak mailinggrup w o2.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 22:25:11 CEST

Dnia poniedziałek, 18 kwietnia 2005 20:32, Jakub Bogusz napisał:
> Nie tutaj - to wspólny katalog dla aplikacji Roksa.
> Tylko nie wiem gdzie.
> rox, rox-Lib, rox-Lib2?

No właśnie ja też za bardzo nie wiem gdzie...  Ten katalog nie jest używany
tylko i wyłącznie przez jedną aplikację, a co za tym idzie, każdy pakiet
używający go musi nadawać mu odpowiednie prawa, gdyż w przeciwnym wypadku
dochodzi do tego iż jedynie root może korzystać z danej aplikacji.

Według mnie to co zastosowałem nie powinno zaszkodzić, ponieważ gdy jest
zainstalowany jeszcze inny pakiet niż -Memo katalog i tak nie zostanie
usunięty... Jak już koniecznie trzeba zmienić to wydaje mi się, że ten
katalog powinien być przypisany do rox-Lib2 lub rox-CLib2.

--
Pozdrawiam Marcin Banasiak
E-mail: megabajt(at)pld-linux.org