SOURCES: ncftp-3181-v6-20040826.diff.gz - quick update for 3.1.9 (...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Kwi 2005, 22:25:27 CEST

> Przy modyfikowaniu łat lepiej je rozpakować - przynajmniej cvs diff
> działa.
> I zmiany zajmują mniej po stronie repo (pierwsza wersja pliku
> rozpakowanego oczywiście więcej, ale po kilku zmianach może się nawet
> opłacać).

True. Nawet mialem zamiar rozpakowac. Ale doszedlem do wniosku, ze nie
oplaca sie skorka za wyprawke. Poprawiony patch spakowany o ile mnie
pamiec nie myli to bylo jakie ~29 KB, a rozpakowany >120KB, a zmian wiecej
nie bedzie bo pewnie niebawem wyjdzie dedykowany do wersji 3.1.9.

M.