pure-ftpd-nosymlinks-hideuidmismatch.patch

Wto, 19 Kwi 2005, 11:38:30 CEST

On Tuesday 19 of April 2005 11:30, The Undefined wrote:
> Jaki jest cel tego patcha?
> nie rozumiem do czego to ma byc przydatne?
> a mi osobiscie "lekko" przeszkadza - usuwa linki do "wspolnych"
> katalogow na kilku ftp-epach.
>
> Mozna jego dzialanie wylaczyc "online"? jezeli nie - ma ktos cos
> przeciwko by dac go w domyslnie wylaczonego bconda? powod - psuje
> domyslne zachowanie pure-ftpd, nie dajac nic istotnego w zamian ;)
Jak będę miał chwilę czasu to zrobie to konfigurowalne (pewnie w weekend).

Co daje? To, że jak używasz tzw. virtual-chrootów to user o tym nawet nie
wie :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/