mysql i polaczenia zdalne

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 17:29:42 CEST

Marcin Sztolcman wrote:

> na serwerze jest sobie mysql 4.x.y. dla x=0, y = 20 lub 24, dla x=1, y=10a.
> google niewiele sensownego mowia o moim problemie, wiec nieco szlag mnie
> trafia. ewentualnie nie wiem po czym szukac, wychodzi na to samo...
[...]

no to niechcacy rozwiazalem problem. wystarczylo zmodyfikowac
/etc/hosts.allow.

# grep mysql /etc/tcpd/hosts.allow
mysqld: ALL: allow
#

i smiga. czy to, z enie ma wpisu w hosts.allow, nie moze powodowac
jakiegos msg czy cos, tylko wrecz segfaultowac ? juz drugi raz sie tak
przejechalem, ale wczesniej dalem wpis zamiast 'mysqld' - samo 'mysql'.
wiem, moja wina, ale wydaje mi sie ze segfault to nie jest najlepsze
wyjscie gdy tcpwrapper nie pozwala na polaczenie ? czy tez moze sie myle ?

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email