lirc.spec tylko na kernel24? PLD AC

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 18:16:31 CEST

Dnia środa, 20 kwietnia 2005 17:48, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> [...]
Bo trzeba dorobić budowanie na 2.6. W debianie chyba mają ale nie jestem
pewien.
Trochę modułów jest w naszych 2.6 dodawane jako patche. Czy to nie jest moduł
lirc_gpio? Chyba tak.
Jeśli tak to masz go w dystrybucyjnym kernelu. Masz też inne, poszukaj.

#modinfo lirc_gpio

> Moze o to chodzi:
>
> [ankry w kufel SPECS]$ cvs up -A lirc.spec; grep Version lirc.spec
> Version:        0.7.0
> [ankry w kufel SPECS]$ cvs up -r DEVEL lirc.spec; grep Version lirc.spec
> P lirc.spec
> Version:        0.7.1

Nie podoba mi się osobiście zupgradowanie na DEVEL do wersji final. Bawiłem
się tam wersjami rozwojowymi. One były przygotowane tak aby trafiać na HEAD.
(Do tego trochę testowane przeze mnie) Miałem to zrobić ale nie znalazłem
czasu.