game - glest - RTS open source - linux version

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 22:35:11 CEST

Dnia 20-04-2005, śro o godzinie 14:18 +0200, Michal Chruszcz
napisał(a):
> It seems like on Wednesday 20 of April 2005 09:49, Kamil Kosiński typed:

> Może chodziło mu o to, że przeportowali całkiem ładnie wyglądającą gierkę na
> linuksa? A może to tylko przedawkowanie jakichś używek?
raczej to pierwsze :) . bede sie starał speca zrobic moze :)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl