SPECS: amavisd-new.spec - moved sockets to /var/run/amavisd (FHS 2...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 19:59:22 CEST

On Thu, Apr 21, 2005 at 10:48:03 +0200, Marcin Król wrote:

> Czy to przenoszenie socketa jest zakonczone?

Wg mnie tak.

> Konfigi,

ZTCP tylko tu i w milterze zaszła zmiana. Jak ktoś ma domyślnego konfiga
to mu przestawi, jak grzebał - dostanie rpmnew i będzie miał w starej
lokalizacji.

> triggery w specach itp?

Nie i nie będę ich robił. Z upgradem amavisa jest w pizdu problemów -
mianowicie nie ma mergowania konfigów. Ja nie życzę sobie, żeby
cokolwiek choć próbowało dotknąć mojego konfiga, więc pewnie i sporo
innych osób także. Stąd nie wiemy, czy po upgradzie socket będzie w
starej lokalizacji (a nowa w rpmnew), czy w nowej (bo amavis 'działa'
bez konfiguracji).
Powiem inaczej: możemy mieć pewność, że po aktualizacji na dobrze
zrobionym systemie będzie nadal działał stary socket (amavisa bez
konfiguracji ktoś używa?).

> Bo bede musial podbic rel i przebudowac jak puszcze amavisa 2.2.1
> do Ra. Wiec jezeli nie jest dokonczone to prosze o dokonczenie albo o
> revert.

Nie używam miltera w jakichś eximach czy innych sendmailach, a nie mam
ochoty, żeby na mnie krzyczeli - z rana cofnę profilaktycznie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/