DISTFILES: psi-0.9.3.tar.bz2 psi_cs.qm psi_de.qm psi_el.qm psi_eo.qm psi_es.qm psi_et.qm psi_fr.qm psi_mk.qm psi_nl.qm ...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 08:36:59 CEST

Użytkownik robert j. wozny napisał:

> i sprawdz prawa na dropin. + fetchsrc czy jakosc to sie nazywalo

Dwa nowe langi, które dodałem zassał, tamtych nie ruszył bo twierdzi że
już są na distfiles, fetchsrc jest pogięte, jaki jest w ogóle alias do
distfiles admina?
--
dzeus