gnutu up to 1.2

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 00:01:35 CEST

Dnia 24-04-2005, nie o godzinie 20:12 +0200, Piotr Budny napisał(a):

> Kolega Krystian nie wie także, jeszcze, że ani popędzanie, ani
> oczekiwanie nic nie daje.

Kolega Krystian zaczyna wiedzieć co raz więcej, ale na szczęście się nie
zniechęca zbyt szybko ;)
Jakoś tak mi zapadło w pamięć (chyba to gdzieś czytałem) "Co TY zrobiłeś
dla PLD", a ponieważ PLD mi się spodobało (łącznie z całą otoczką w
postaci społeczności i flamów :) więc też chcę coś dać od siebie, a nie
tylko być narzekającym użyszkodnikiem :D
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."