jakarta i inne

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 11:52:04 CEST

Mateusz Kamiński wrote:
> Witam,
> jak to jest mozliwe, ze jakarta-ant.spec jest BR: jakarta-oro , a w
> jakarta-oro.spec jest BR: jakarta-ant ... i tak kilka innych pakietow
> jakarta-*
>
> W jaki sposob mozna to zbudowac ?!?!
Też kiedyś na tym poległem przy próbie zbudowania eclipse'a ;-)
Rozwiązanie: zbudować z --with basic_functionality
Poza tym jakarta-oro wymaga jakarta-ant w wersji conajmniej 1.5,
zaś jakarta-ant w tejże wersji (rel speca: 1.23) nie ma takich
gigantycznych zależności. Ten śmietnik mi się od dawna nie podoba i po
maturze coś z tym zrobię ;)

Pozdrawiam.

--
Maciej 'mco' Świętochowski