Graficzny instalator

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 26 Kwi 2005, 14:19:25 CEST

> Wpadłem na pomysł napisania graficznego instalatora dla PLD.
> Podstawy leżą już w SVN-ie na https://opensvn.csieorg/QPLDi/
>
> Chciałbym tylko wiedzieć:
> 1. Czy to się w ogóle przyda?

Zalezy komu. Userom pewnie tak.

> 2. Czy ew. ktoś mógłby mi w tym pomóc?

Ostatnio Patrys pisal, ze przymierza sie do zrobienia plytki
instalacyjnej dla PLD dedykowanej na desktopy. Moze polaczcie sily?
Od siebie dodam jedynie, ze obecny instalator zakonczy zywot w chwili
wydania AC. Chyba, ze ktos inny go pociagnie dalej. Natomiast
wielbicieli Prowizorki moze ucieszy fakt, ze bede chcial stworzyc cos na
ten ksztalt, ale calkiem nowego (IMO to byl najlepszy instalator).

M.