Graficzny instalator

Badman pld w vp.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 18:47:39 CEST

Paweł Żuk <redstorm15 w gmail.com> napisał:

> Witam,
>
> Wpadłem na pomysł napisania graficznego instalatora dla PLD.
> Podstawy leżą już w SVN-ie na https://opensvn.csieorg/QPLDi/

Zapewne jest to bardzo dobry pomysł. Graficzny instalator napewno poszerzyłby ilość PLD zainstalowanych na desktopach.
Dziś przykładowo kolega instalował PLD za moją namową, jednak nie mógł przejść przez proces instalacji. Dla niego
i jemu podobnym bez klikania myszką nie zabrdzo mogą coś zdziałać.
Wydaje mi się, że jednak GTK+ było by lepszym środowikiem niż QT.
--
Pozdrawiam
Badman