Graficzny instalator

Badman pld w vp.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 19:07:31 CEST

Dnia 26-04-2005, wto o godzinie 16:48 +0200, Mariusz Kryński napisał(a):
[...]
> Zacznij pisać w takim razie w GTK+... Gtk+ można odpalić bez X'ów na
> framebufferze, z QT można zrobić to samo (Qt-Embedded) - reszta to
> kwestia preferencji autora...

Specjalnie to nie mam czasu, ponieważ robię na Projektowanie Obiektowe
program pocztowy (gtkmm) i w gruncie rzeczy poznaje obiektowe
programowanie gtk. Pozatym wiele innych ważnych rzeczy. Lecz jeśli
znaleźli by się chętni mogę pomóc.
Przewidywany czas kiedy mógłbym sam pisać instalator to wakacje :)
--
Pozdrawiam
Badman