Graficzny instalator

maHo lukaszmach w gmail.com
Śro, 27 Kwi 2005, 00:28:29 CEST

[ciach]

> To jest właśnie anaconda, przy której rzeźbi patrys (tylko nie wiem
> dlaczego na DEVEL, skoro HEAD jest pusty).

swojego czasu udało mi się zautomatyzować nieco budowanie
drakinstall[1] (czy jak tam się zwie ten mandrakowy instalator).  W
środowisku mandrake 9.1 niestety, ale jak ktoś chce troche porzeźbić i
dostosować do PLD, to mogę pogrzebać za źródłami w archiwach.

pozdrav

maHo

[1] oryginalny drakinstall ma tyle metod budowania ile developerów
chyba, a proces budowania sprowadza się do wykonywania krok po kroku
czynności z README ...