Graficzny instalator

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 27 Kwi 2005, 01:12:05 CEST

It seems like on Tuesday 26 of April 2005 20:26, Adam Gołębiowski typed:

> Czemu nie.

Bo ja nic z tego dobrego nie będę miał, a działanie na niekorzyść jest
znacznie bardziej prawdopodobne?

> I tak (zapewne) masz userów w d, więc czemu nie?

Nie, skądże. Ale żeby moja ewentualna pomoc miała jakieś wymierne rezultaty
musi trafić na odpowiednio przygotowany grunt, a takiego raczej (nie chcąc
powiedzieć napewno) nie napotka u osoby, która ma pierwszy raz przed sobą
linuksa. Kogo Ty próbujesz oszukać? A może przegapiłem jakąś reformę PR i
teraz PLD ma być userfriendly?

No i Foresight Linux wygląda znacznie lepiej niż PLD. ;-P

> Tak tylko, trochę prowokacyjnie...

Ja, czy Ty? Jeśli ja, to przyznaję się bez bicia, że nawet nie trochę... :->
--
Michal Chruszcz -=- Never seen