SPECS: kdevelop.spec - antlr segfaults on alpha, try a workaround

Śro, 27 Kwi 2005, 08:30:04 CEST

On Tuesday 26 of April 2005 23:53, Jakub Bogusz wrote:

> W kontekście buildera Ac? Tam jest 2.4, więc to nie to.
Hm, to dlaczego teraz wywaliło się na czymś innym na builderze? Poprzednio
antlr segfaultował... chyba, że wywaliło się teraz wcześniej niż poprzednio
ale zdaje się, że nie (nie mam starego logu niestety).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/