Graficzny instalator

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 27 Kwi 2005, 10:54:25 CEST

It seems like on Wednesday 27 of April 2005 08:39, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Oczywiście --- w pełni się z Tobą zgadzam, że C i C++ słabo się nadają
> do pisania aplikacji okienkowych.  Nie zgadzam się natomiast co do tego,
> jakoby C++ nadawało się choć ciut lepiej do tego celu, niż zwykłe C. ;]

W tej kwestii nawet nie próbuję podejmować się przekonania Cię do
czegokolwiek, bo jak dla mnie oba te języki są mocno chybione w aplikacjach
okienkowych i wybieranie pomiędzy nimi jest wyborem tragicznym. Osobiście
trzymam się od nich z daleka. I podkreślam jeszcze raz - nie próbuję tu
trollować n.t. beznadziejności jakiegoś języka. Są rzeczy (jak powyżej),
których nigdy w życiu bym nie pisał w C(++), a są takie, do których bez
wahania wybrałbym C.
--
Michal Chruszcz -=- Never seen