Graficzny instalator

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 12:43:44 CEST

Sławomir Kawała wrote:

> Tyle, ze to sprowadzi masy niedoswiadczonych uzytkownikow, ktorzy beda
> plakac na pld-users-pl dlaczego ciagle cos tam im nie dziala... a
> zainstalowali pld dlatego bo uslyszeli, ze to taka haksorska
> dystrybucja.

Hm, wątpie szczerze, żeby taki biedak potrafił sprawnie skorzystać z
grupy dyskusyjnej, bo chociażby trzeba by dokonać wysiłku poczytania
paru senkund strony przed zadaniem pytania, a to nie w ich stylu.

Poza tym, looserów można olać, a nie da się zaprzeczyć, że wraz ze
wzrostem ilośći użytkowników, wzrasta stabilność dystrybucji, bo
zwiększa się ilość developerów, których w tym przypadku można sobie po
prostu wychować z tych, co to bardziej konstruktywne rzeczy będą pisać
na tym pld-users-pl. Po co utrudniać im pierwszy krok? Chyba nie chcemy
jako głównej polityki wobec użytkownika zastosować odstraszania??

Zresztą, jeżeli mam wybierać między instalowaniem sobie w przyszłośći
PLD klikając wraz z toną ludu na pld-users, a nie klikając, to wybieram
klikanie, bo na posty odpowiadać nie trzeba, a instalator wykorzystac
może tak samo każdy z nas, chyba że, jak tu niektórzy będą zapewne
sugeorwać, nie będzie tkai 'h4x0rski' jak instalowanie z pld-live, czy
tam bootkietki.

Zdroofka
Cz w rny