Anjuta i błędy dla obsługi gettext

Badman pld w vp.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 20:05:46 CEST

Witam
Jako, że przenoszę się powoli na PLD :) zainstalowałem Anjute
(anjuta-1.2.2-4). Przy włączeniu obsługi gettext autogen.sh produkuje
dwa pliki configure.in i configure.in~ a następnie autoheader, automake
i inne wyświetlają komunikaty:
configure.in:105: error: `intl/Makefile' is already registered with
AC_CONFIG_FILES.

Okazuje się, że w configure.in dwu krotnie występuje w AC_OUTPUT
intl/Makefile po/Makefile.in. Plik configure.in~ jest poprawny. Może
ktoś by zerkną dlaczego tak się dzieje bo m4 to dla mnie czarna magia.
--
Pozdrawiam
Badman