zonk z freetds

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 27 Kwi 2005, 22:11:45 CEST

Hello.

Zachcialo mi sie cholera freetds'a nowszego. I teraz jest kiepsko. Z
rzeczy zaleznych od freetds'a przestaly sie budowac python-pymssql.spec,
asterisk.spec i libgda.spec. Powod: wywalone/zmienione API libtds, o
czym autorzy freetds'a nie raczyli wspomniec w zaden sposob (albo
niedowidze). Sprawa jest kiepska bo obsluga API libtds zostala usunieta
permamentnie sadzac z commitlogow w ichniejszym CVS. Tak wiec zaden
nowszy freetds nie poprawi sytuacji. I tak sie zastanawiam co z tym
fantem zrobic?

1. Wrocic do wczesniejszego 0.62.4 i taki juz zostawic w AC na wieki
wiekow amen. Wiazaloby sie to tez z zablokowaniem mozliwosci
uaktualnienia freetds w RA, co byloby lekko mowiac do 4 liter.

2. Wrocic do wczesniejszego czekajac az autorzy niebudujacych sie
programow zareaguja. Tyle ze w tym wariancie mozna sie nigdy nie
doczekac. python-pymssql wyglada na juz nierozwijanego (ostatnia wersja
jest datowana 2004-11-07) lub jest rozwijany, ale baardzo wolno. Autorzy
asterisk twierdza jedynie, ze program nie bedzie dzialal z freetds >=
0.63 i sugeruja uzycie odbc zamiast tds'a (wiec tez nie zanosi sie na
poprawke). Co do libgda nic nie znalazlem.

Wiecej pomyslow narazie nie mam :/ Aha, inne rzeczy zalezne od freetds
buduja sie ok i nawet dzialaja :)

M.