zonk z freetds

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 28 Kwi 2005, 14:34:24 CEST

> Pierwsze z brzegu:
> libgda i asterisk - TDSCONNECTINFO - teraz nazywa się TDSCONNECTION

Poprawione. Zbuilderowane.

> pymssql - dblib.h zrobili prywatnym nagłówkiem, może wystarczy
> włączać inny? Nie wiem którego API to używa.

Inny naglowek nic nie daje. Kompilowac sie kompiluje po zmianie
tds_set_port(login->tds_login, port);
na
tds_set_port(login, port);

Tyle, ze nie wiem czy po tej zmianie bedzie to nadal dzialac prawidlowo.
Nic dla freetds'a nie programowalem, a w wygooglanych przykladach
wystepuja oba warianty (przy zalozeniu ze LOGINREC *login;).

Jest tez trzeci wariant:
BSETLPORT(login, port);
i ja bym sie przychylal w jego strone raczej, bo w ten sam sposob jest
pare lini wczesniej przypisywany host.

M.