Graficzny instalator

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 29 Kwi 2005, 17:05:22 CEST

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Piszą, ale mało to UNIX-like a i moim zdaniem Python się do tego mało
> nadaje (za wiele ma wbudowane w siebie).

Gash, nastepny. Pisałem już - EOT - piszta wiara wczymtam chcecie, co
Wam pasuje, łączcie 20 i 30 języków naraz, w ogóle róbcie cokolwiek, ale
róbcie!! Po raz kolejny zaznaczam, że nie mam zamiaru produkować teorii
o wyższości języka X nad Y, tylko zwracam uwagę na troli, którzy to przy
każdym projekcie wyjeżdżają o takim jak ciut wyżej tekstem, że wszystko
jest do bani, że podejście jest złe, cel bezsensowny, a tak w ogóle, to
bill g. jest głupi. Skoro tak świetnie się łączy Pyrexa i Pythona i
skoro tak rewelacyjnie znasz się na teorii pisania programów i ich
wydajności, to śmiało możesz napisać swoją własną wersję instalatora. Na
prawdę EOT - zaśmiecamy tylko grupę pierdołami, które i tak nie mają
znaczenia, bo może i C być lepszy i python i cokolwiek, to i tak 90%
proramistów wybiera ten jezyk, w którym czują się najlepiej, albo jest
narzucony przez szefostwo

EOT.