bcondy. czy da sie... ?

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Sob, 30 Kwi 2005, 18:02:53 CEST

On 4/13/05, robert j. wozny <robert.wozny w gmail.com> wrote:

> to sie robi automatycznie. w przyszlym tygodniu sie przyjrze i zobacze
> co potrzeba do sportowania do pld...

no i PLDowski rpm jest nieprzepustowalny....

w PLD bcond'y są definiowane na początku spec'a... więc przed
pierwszym polem Name... tak więc rpm rozwijając
bcond_with/bcond_without nie wie jaki pakiet jest budowany, także nie
da się dodać do nagłówka pola Provides: %{name}::with/without_bcond.

w nie-pldowskim-rpm'ie (opkg) pola %option (robią to co
bcond_with/without) są pomiędzy Name/Summary/cośtam a BR/Req/innymi
takimi - więc tam to działa...

jak na razie to mnie się wyczerpały pomysły 8-]

-- r.