SOURCES: vixie-cron-pld.patch - disable syslog (we are logging to ...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 3 Sie 2005, 09:25:16 CEST

On Tue, Aug 02, 2005 at 07:23:53PM +0200, Marcin Król wrote:
> Dalem tak, bo tak bylo we wczesniejszej wersji 3.x. Poza tym logi
> ladowaly nie tam gdzie przed upgrade'm z 3.x do 4.x, a ja nie lubie jak
> cos mi zmienia miejsce gdzie logi leca bez mojej wiedzy. Oczywiscie
> mozemy przejsc na sysloga, dla mnie obojetne :)

No właśnie syslog daje adminowi możliwość decydowania o tym gdzie logi
idą, ale najlpesze rozwiązanie to, oczywiście, konfiguracja "on
runtime". Ale jak ma być hardcoded, to lepiej syslog.

Pozdrowienia,
	Jacek