SOURCES: vixie-cron-pld.patch - disable syslog (we are logging to ...

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 3 Sie 2005, 10:32:45 CEST

Dnia środa, 3 sierpnia 2005 09:33, Marcin Król napisał:

> To chyba kazdy wie.

> Ale to zmieni funkcjonalnosc pakietu, bo logi ktore do tej pory w PLD
> ladowaly w /var/log/cron, na domyslnych konfigach sysloga beda ladowac w
> /var/log/syslog. Oczywiscie kazdy moze sobie sysloga dokonfigurowac.

Nie chcę się tutaj ładować nieupoważniony, ale w standardowej konfiguracji
sysloga (przynajmniej syslog-ng) jest tak:

root w laptok:/etc/syslog-ng# grep cron syslog-ng.conf
destination cron        { file("/var/log/cron"); };
filter f_syslog         { not facility(authpriv, cron, lpr, mail, news); };
filter f_cron           { facility(cron); };
filter f_messages       { level(info..warn)
                        and not facility(auth, authpriv, cron, lpr, mail,
news, daemon); };
log { source(src); filter(f_cron);      destination(cron); };

Czyli jest to pod crona właściwie konfigurowane.