kernel.spec i iptables.spec

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 3 Sie 2005, 12:38:11 CEST

On Tue, 2 Aug 2005, Pawel Sikora wrote:

> to zalezy ile piwa masz na funduszu reprezentacyjnym? ;)

To się zmienia, np. dziś go trochę nadszarpnę. :)

On Tue, 2 Aug 2005, Wojciech 'Sas' Cięciwa wrote:
> I jak ladnie poprosisz :P

"Baaardzo ładnie proooooszę!"
Poważnie, to chętnie bym się dowiedział JTSZ,
czyli: Jak To Samemu Zrobić.

On Tue, 2 Aug 2005, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tak. Podeslij diffa.

Chętnie, tylko nie wiem jak go zrobić,
bo poprawienie samego iptables.spec jest proste,
wystarczy zmienić jedną linijkę:
%define         _pomng_snap             20050801

i 'prawie' jest dobrze, do momentu:
===================================
ld -shared  -o extensions/libipt_nth.so extensions/libipt_nth_sh.o
i686-pld-linux-gcc -O2 -march=i686 -DNDEBUG -Wall -Wunused -Iinclude/
-DIPTABLES_VERSION=\"1.3.1\" -D_UNKNOWN_KERNEL_POINTER_SIZE -fPIC -o
extensions/libipt_osf_sh.o -c extensions/libipt_osf.c
extensions/libipt_osf.c: In function `help':
extensions/libipt_osf.c:46: warning: too many arguments for format
extensions/libipt_osf.c: In function `parse':
extensions/libipt_osf.c:107: error: `IPT_OSF_CONNECTOR' undeclared (first
use in this function)
extensions/libipt_osf.c:107: error: (Each undeclared identifier is
reported only once
extensions/libipt_osf.c:107: error: for each function it appears in.)
make: *** [extensions/libipt_osf_sh.o] Error 1
====================================
Nie jestem pewien, ale pewnie to za przyczyną nie zmienionego
iptables-pom-ng-branch.diff, który jest IMHO PLD-specyfic
i nie mam pojęcia jak go wygenerować.
README z patch-o-matic czytałem, ale niewiele mi to pomogło.
Znam zasadę PLD: "Jak potrzebujesz, zrób sobie sam".
Tylko że tym razem naprawdę nie wiem jak to samemu zrobić
i naprawdę nie wynika to barku chęci, stąd jeszcze raz,
baaardzo proszę o jakieś wskazówki.
--
pzdr
Stacho Pal

P.S. Mój fundusz piwny również do dyspozycji. :)