bkchem patch

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Czw, 4 Sie 2005, 07:33:07 CEST

Przesyłam w załączniku łatkę do programu bkchem, która likwiduje błąd w
obsłudze kolorów (chyba, dostałem tę łatkę od autora), który objawiał się
wykładaniem się programu przy eksporcie rysunku do formatu oodraw. Bardzo
prosiłbym o jej dodanie. W załączniku również łatka na speca.
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl