udev 0.64

Pią, 5 Sie 2005, 15:03:29 CEST

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> Builder athlona się generalnie ostatnio obija.

A ja jestem na urlopie i nie obserwuje...

BTW:

-bash-2.05b# init q
-bash: fork: Resource temporarily unavailable

Zdaje sie, ze zabraklo wolnych PID-ow. init padl/zglupial i nie przyjmuje
kodow powrotu od swoich potomkow. Mamy pelno zombich.

Any hints, jak cos z tym zrobic bez fizycznego dostepu do maszyny ?
jak sie wyloguje, to juz raczej nie wejde...

  phone (48)(58) 347 14 61