nie boot-uje się 1 cd PLD 2 na laptopie

Badman pld w vp.pl
Wto, 9 Sie 2005, 10:36:28 CEST

Dnia 08-08-2005, pon o godzinie 12:54 +0200, Enleth napisał(a):
[...]
> 2. Podaj jakiekolwiek szczegóły, bo osobie tworzącej ISO Th trudno będzie
> wziąć pod uwagę to, że nie bootuje się na Toshibie 2060 CDS.
> Jeśli nawet bootsector nie załapał, to albo jakiś bzdet albo wina samego
> laptopa (nowe to? W sumie trudno, żeby z ElTorito sobie nie radził, ale...).
> Tak czy siak, to by była sprawa do kogoś, kto grzebie przy isolinux.

W ogóle nie wystartował, tak jak piszesz "bootsector nie załapał".
Kolega oddał mi PLD Live CD, w tym przypadku elegancko wystartował,
nawet wykrył kartę Wi-Fi i załadował poprawne sterowniki. Jedynie źle
ustawił synchronizacje pionową w konfigu X'ów, ale to szczegół.
Laptop jest z 1999 r., troszkę danych o nim
http://www.toshiba.ca/web/product.grp?lg=en&section=1&group=223&product=1555
--
Pozdrawiam
Badman