/etc/env.d/HORROR

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 9 Sie 2005, 20:15:33 CEST

Tomasz Wittner wrote:

> Nie bardzo rozumiem - przedstaw może implementację tego, o czym mówisz to
> będziemy mogli podyskutować.

Nie mam na myśli nic tak konkretnego, żebym mógł przedstawić
implementację...

Chodzi mi o coś, co spreparuje osobny pliki dla każdej powłoki, który
nie będzie robił nic poza ustawianiem zmiennych (ew. może na samym
początku sprawdzać, czy jest nowszy niż katalog ze zmiennymi i odpalać
(jednorazowo) skrypt, który go przegeneruje).

Zamiast wykrywać jakie zmienne ustawiać i wyszukiwać pliki, można
nakarmić powłokę jednym plikiem ze wszystkimi zmiennymi generowanym
tylko w przypadku zmian tychże zmiennych.

Zero wywołań zewnętrznych programów (poza ,,kompilatorem'', ale on byłby
wywoływany tylko jeśli zmienią się jakieś zmienne).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa