/etc/env.d/HORROR

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Wto, 9 Sie 2005, 21:20:56 CEST

On Tue 9. of August 2005 20:15, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Nie mam na myśli nic tak konkretnego, żebym mógł przedstawić
> implementację...
>
> Chodzi mi o coś, co spreparuje osobny pliki dla każdej powłoki, który
> nie będzie robił nic poza ustawianiem zmiennych (ew. może na samym
> początku sprawdzać, czy jest nowszy niż katalog ze zmiennymi i odpalać
> (jednorazowo) skrypt, który go przegeneruje).
>
> Zamiast wykrywać jakie zmienne ustawiać i wyszukiwać pliki, można
> nakarmić powłokę jednym plikiem ze wszystkimi zmiennymi generowanym
> tylko w przypadku zmian tychże zmiennych.

> [...]
Idea mi się podoba - skraca się czas logowania związany z każdorazowym, z
reguły zbędnym przetwarzaniem zaw. /etc/env.d/. Masz wizję - zaimplementuj
to. Generowanie takiego pliku masz już zrobione przeze mnie: można to jeszcze
zawsze poprawić, rozbudować, bo nie musisz tak się ograniczać ze względu na
czas logowania. O ile u mnie ten plik jest tymczasowy, sourcowany a potem
każdorazowo "dostaje w łeb" przez rm -f , o tyle u Ciebie ma szansę pożyć
sobie trochę dłużej.

--
Tomasz Wittner