SPECS: bash-completion.spec - giving off /etc/bash_completion.d (c...

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 10 Sie 2005, 19:25:52 CEST

Dnia środa, 10 sierpnia 2005 17:05, Charles napisał:

> Masz rację. Nie wiem co mną kierowało. ;)
> Do poprawienia jest raczej openoffice.org.spec, który teraz bez
> bash-completion zostawia "osamotniny" ww. katalog.

W takim razie powinien mieć requires na odpowiednią paczkę dostarczającą ten
katalog.
Co do poprzedniej zmiany: nie jest czasem tak że jak w specu podasz "katalog/"
to on weźmie pod uwagę tylko pliki z katalogu bez samego katalogu przy
usuwaniu (tj. katalog/ == katalog/*) , przy "katalog" działa poprawnie (do
paczki należy zarówna katalog jak i pliki w nim).

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś