SPECS: bash-completion.spec - giving off /etc/bash_completion.d (c...

Charles kkrenski w gmail.com
Śro, 10 Sie 2005, 21:15:34 CEST

Dnia środa 10 sierpnia 2005 19:25, Łukasz Jernaś napisał:
> W takim razie powinien mieć requires na odpowiednią paczkę dostarczającą
> ten katalog.
Ależ oczywiście, tylko że:
1. Ja nie chcę żeby openoffice.org "ciągnął" za sobą bash-completion;
2. Jeśli komuś jest potrzebany taki dodatek/funkcjonalność to IMO powinno to
    zostać wydzielone do podpakietu (z odpowiednimi zależnościami);
3. Jeśli jest zbędne (sprawa dyskusyjna) to nie paczkować;

Ze względu na brak rozeznania co pkt. 2 i 3 - nie dotykam tego ;)

> Co do poprzedniej zmiany: nie jest czasem tak że jak w specu podasz
> "katalog/" to on weźmie pod uwagę tylko pliki z katalogu bez samego
> katalogu przy usuwaniu (tj. katalog/ == katalog/*) , przy "katalog"
> działa poprawnie (do paczki należy zarówna katalog jak i pliki w nim).
Jest teraz zrobione tak, jak powinno być - zresztą Paweł już to wyjaśnił.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski