PATCH: phpBB.spec, 'rpmbuild --bcond phpBB.spec' pokazuje na dwa sposoby..

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Śro, 10 Sie 2005, 21:43:00 CEST

On Wed 10. of August 2005 21:26, Mikolaj Kucharski wrote:

> Nie no jak, na pliku rpm-find-spec-bcond nie mam na hdd, wiec to raczej
Jak nie masz to:
SOURCES]$ cvs up rpm-find-spec-bcond
i będziesz miał. Po za tym:
/usr/lib/rpm/find-spec-bcond
> nie jego wina. Chyba ./bulder powinien rozumec ten zadki dialekt
rzadki.
> rpmbuild'a.

> No tego do konca nie zrozumialem, ale ma byc tak jak pisalem wczesniej w
> przykladzie z mc.spec.

Trzeba poprawić rpm-find-spec-bcond (diff wklejony do innego posta) i buildera.

--
Tomasz Wittner