[Maciej.Kozaczko@vw-poznan.pl: Out of Office AutoReply: FTP/main]

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pią, 12 Sie 2005, 00:08:40 CEST

On Thu 11. of August 2005 22:58, Michal Kochanowicz wrote:

> A, to to jasne że się zgadzam. A *to* widziałeś?
> http://michal.waw.pl/worek/lists.pld-linux.org-twittner_and_mkochano.png
>
> Daję screenshota, bo już jest "Forbidden".
>
> Ciekawym cóż to za przedszkolak tak się odszczekuje.

Możliwości zdają się być ograniczone do 4 osób:
PLD-doc/PLD-uprawnienia_do_zasobow
Mail lists:
-------------

- arekm
- gausus
- waszi
- speedy

A może ktoś jeszcze?

IMO ten ktoś, kto to zrobił, za takie coś, co zrobił powinien zostać pożegnany
przez PLD (nadaża się ku temu dogodna okazja), bo robi mu krzywdę
kompromitując je. Ten ktoś najwyraźniej nie jest zdrowy psychicznie - to raz,
nie umie wyciągać wniosków z przeszłości - to dwa, nie jest godzien zaufania
i nie wolno mu powierzać żadnych zasobów - to trzy.
IMO tolerancja złych zachowań nie popłaca - w przyszłości mogą się powtarzać -
warto to mieć to na uwadze.

--
Tomasz Wittner