chkrootkit

Kamil Jakubowski newsonet w poczta.onet.pl
Wto, 16 Sie 2005, 13:13:02 CEST

Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Pisząc o uprawnieniach miałem na myśli obcięcie restrykcyjne ze względu
> na ścieżkę przez rbasha.
tak jak napisalem na priv
"pozatym bzdury gadasz o uprawnieniach do egrepa"
ale to dalej nie rozumiesz o co chodzi ;P
Radoslaw ma racje

> Ja pisałem w kontekście tego, że autor patcha chciał zastąpić całe
> przejście przez pętlę jednym returnem (vide wątek),

Patrys jestes nie fair bo w poprzednim watku opisalem ze to przez
przez rbasha. byc moze nie zauwazyles i dalej ciagniesz ten watek z
returnem, mimo ze wynikal z mojego niedbalstwa

a na pytanie o błędy
> mówił o "kaszanieniu" i sypaniu błędami po ekranie. To jest raczej
> normalny wynik działania skryptu.

jaki normalny wyslalem ci debuga calego ale chyba nie raczyles go
przeslac Radoslawowi bo widze tylko fragment.

> Jeszcze jedna prośba - przerwałem korespondencję, bo mam dość dyskusji,
> gdzie połowa odpowiedzi idzie na listę, a połowę autor mi na priva
> odsyła. Jak dostanę z listy odpowiedź na priv i nie jest ona off-topic,
> to nie odpisuję i tyle.

jak kto woli. zwrocilem sie bezposrednio bo temat nikogo nie
zainteresowal a ja koniecznie chcialem wiedziec czemu tak jest.
zalozylem u znajomego cvs a on jak wiadomo korzysta z ineta.
no i oczywiscie wielka afera bo mu cos popsulem niby.