Gdzie wx-config ?

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Śro, 17 Sie 2005, 17:36:22 CEST

On Wednesday 17 August 2005 17:23, Piotr Skwarna wrote:

> poldek> search -f *wx-config*
> Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
> 2 package(s) found:
> crossmingw32-wxMSW-2.4.2-1
> kdevelop-3.2.1-1

Żaden z tych.

Pakiety wxGTK*-devel po instalacji powinny tworzyć wx-config, a jak nie tworzą
to do kompilacji użyj opcji

--with-wx-config=<scieżka do "wx-gtk2-ansi-config">

Gdzie "wx-gtk2-ansi-config" to odpowiednia nazwa skryptu dla zainstalowanego
pakietu z wxWidgets, a którym chcesz to skompilować.

Lub zrób po prostu symlink w /usr/bin/ do tego pliku o nazwie wx-config.

pzdr,
Łukasz