Gdzie wx-config ?

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Śro, 17 Sie 2005, 18:22:13 CEST

On Wed 17. of August 2005 16:55, Badman wrote:
> Witam
> Potrzebuje skompilować pewien program, który wymaga wx-config. rsearch
> nie znajduje takiego pliku. Więc zbudowałem wxWidgets.spec jednak tu też
> brak. Zajrzałem w źródła wxWidgets jest tam wx.config.in, więc powinno
> się tworzyć wx-config. Może ktoś zobaczyć dlaczego jednak go nie ma ?
Nie ma go, bo PLD Jest Wielkie:
$ ls -1 /usr/bin/wx*config
/usr/bin/wx-gtk2-ansi-config
/usr/bin/wx-gtk2-unicode-config
/usr/bin/wx-x11univ-ansi-config
/usr/bin/wx-x11univ-unicode-config
Jeżeli w tym pewnym tajemniczym programie jest skrypt configure i skrypt ten posiada swith:
--with-wx-config
to go użyj, np:
--with-wx-config=/usr/bin/wx-gtk2-unicode-config
lub inny, dla Ciebie odpowiedni.

--
Tomasz Wittner