SPECS (DEVEL): vim.spec - up to 7.0 p131

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Śro, 17 Sie 2005, 23:36:15 CEST

On Wed, Aug 17, 2005 at 10:31:18PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Co się kryje pod "*"?
To powstało zupełnie niechcący, i uciekło mojej uwadze podczas cvs diff
Jutro to poprawie.

> Aktualnie istnieje tylko katalog %{_mandir}/fr
Zgadza się,

A przy okazji mam pytanie. Vim 7 bedzie mial wbudowany slownik do
sprawdzania pisowni. Co robimy z patchem vim-ispell. Bedziemy starali
sie go utrzymac (naklada sie i kompiluje, ale nie testowalem czy dziala),
dajac wybor uzytkownikowi z ktorego chce korzystac, czy porzucamy go i
pozostajemy tylko przy wbudowanym slowniku.

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org